Update från de senaste dagarna

Kryssningen var såå kul! Det blev inga missförstånd, inget drama. Vi hade bara jättekul helt enkelt. Vi var 12 stycken också, vilket inte alls var tanken men det var jätteroligt hur som helst. Man träffade på folk som man kände lite här och där.
Alla bilder har inte lagts ut än, det är bara Emma som gjort så jag kan lägga upp de här sen.
När vi kom tillbaka till Stockholm så mötte jag senare upp Alma och Mathias och så drog vi till Woken, sen donken och till sist hem.
I fredags var jag, mamma, pojkarna plus Catta och Benjamin på besök hos Vivi och åt god mat. Var där ett bra tag innan vi åkte hem och sen var tanken att jag och Emmorna skulle umgås och bara ta det lugnt men Pablo hade fest så vi drog dit. Jag sov över hos Matte och igår åt vi sushi innan jag till sist kom hem. Skulle ha träffat Emma men hon hade somnat och under väntan somnade jag med så vi sket i det, ska ses idag och köpa grejer till nyår så jag måste fixa här hemma nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0