Towards the finishline!

Aaaaah...! :)
Har precis rensat klart mitt rum, ska bara damsuga innan jag hoppar in i duschen och sen blir det plugg tills läggdags.
Har även ÄNTLIGEN hängt upp självporträttet på mig som Sasan ritade åt mig i våras. Den har bara legat på min byrå sen dess. Kan lägga upp en bild sen :)
Masken får bli när jag tagit hem den, förmodligen efter jullovet också för det blev verkligen en jättedålig bild haha
 
Men japp, en skoldag kvar dårå, fredag avslutning och efter det blir det loooov! :D Wehey
 
Jag och mamma ska då se till att få ut min byrå och tv blir det väl och då är det skönt att ha allt det gjort för nu kan jag dra ut i helgen, vilket inte var tanken eftersom att jag behövde rensa mitt rum. Men CHECK på det ;)
 
 
 
 
Hur hööööögt vill du fa-a-ra??
 
Haha Hoffe är så jäkla skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0