Money money money make her smile

Good morning fellow friends!
Gick upp för typ en timme sen, har sovit som en prinsessa, skönt att sova ut utan att behöva sätta alarm. Har fastnat en stund på tumblr men dags att få ordning på saker. Jag ska rengöra badrummet, ta en dusch, äta, fixa mig och sen ska jag iväg och köpa en present till Sofia för vi ska ha mini jul hos mig imorgon som old times innan hon åker ner till Göteborg igen och sen ska jag träffa killarna :)
 
Jag tänkte lägga upp bild på tavlan som jag hängt upp men det blev lite problem med min blogg.se app så den har hängt sig men jag lägger upp den när jag får möjlighet (har inte bilden på datorn).
Har hittat en ny grym låt med Bruno Mars också, love it!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0