Min helg

Hello!
Den här måndagen har jag varit hemma från skolan för att jag mått så himla illa, det är mycket bättre nu men känner det fortfarande. Vaknade nu vid halv tre kanske och har sovit sen åtta igår ikväll! Vaknat lite till och från och varit vaken i kanske inte kvart eller så och sen somnat om :P
 
Fredags var det fest i Farsta, och det var helt okej men drog ganska tidigt därifrån och åt på donken i Slussen.
I lördags var jag hemma och barnvakt åt Nico, sen kom Mathias hit precis när han somnat och höll mig sällskap, en timme senare kom Emma också och när mamma väl som hem drog vi till Bella där hon och hennes kille hade fest och jag sov över hos Mathias. Vi vaknade ganska tidigt med segade en del innan vi väl gick för att äta pizza :)
 
Om drygt en timme ska jag åka mot jobbet iallafall, inte så taggad men jag vill inte hamna ännu fler timmar bak..
 
På bussen påväg hem till Mathias i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0