Lucia

Glad lucia på er!
Sitter i min säng med världens huvudvärk så jag har inte varit i skolan idag. Frukost på det nu och sen ska jag fixa mig och hoppas på att det blir bättre för jag har ett ärende att göra och så måste jag jobba. 
 
Igår så var jag på båda bildlektionerna för de som går på för- och eftermiddag för att komma igång på min mask son nu faktiskt börjar likna nåt! Efteråt mötte jag upp Matte och Leon, hängde en stund och vid halv sju eller något var jag hos Amanda och åt middag och kollade på film, mysigt! 
 
Aey.. Nu måste jag komma igång här. Känner mig dock helt nedslagen av den här huvudvärken :P
 
 
Här har småpojkarna lite julbak med mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0