Lön!

Oooh, en positiv sak jag fick reda på nu! Lönen kommer på fredag och inte på måndag som jag först trodde, asnajsigt jööö
Sen börjar jag inte förrän vid halv två imorgon så det är också najsigt :D
Ska se till att komma igång med rensningen här hemma så att jag har helgen ledig också.
Annars så har det varit det gamla vanliga idag. Skola, jobb. Mötte upp Mathias efter jobbet och köpte klart julklapparna. Det blev till Ian och Nico så skönt att ha det klart.
Bild imorgon också vilket jag gillar. Har kommit långt på masken så jag hoppas på att bli klar med den typ imorgon så jag kan se till att fota mitt mästerverk!
 
Godnatt nu iallafall! Puss å kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0