Kaaaos

Ååååh! Snökaos!!!!
En tredjedel av mitt fönster är täckt med snö och det har varit ett helvette ute, men det vet nog hela Stockholms invånare hehe
Jag lyckades iallafall komma fram till Ida och luncha. Däremot hade en buss lyckats köra in i en vägg så jag förstår varför alla innerstadsbussar var inställda (förutom 1,2,3 och 4an)
Hann knappt sätta igång med min mask på bildlektionen innan vi blev utslängda för att skolan skulle stänga för dagen, klockan var typ 14.40 hehe
Förhoppningsvis är vi lediga imorgon också pga snökaoset :D
Och förhoppningsvis ledig från jobbet men har inte fått nån info om det..
 
Det är ändå fin utsikt från min loftgång på vintern :) Nåt positivt med snö iaf haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0