Julklappar!

Nu är jag, mamma och Nico hemma från några timmar i Kista. Det var meningen att vi skulle äta men sen hade mamma lite ärenden att göra så jag kollade också runt och hittade en del saker, hehe...
Två presenter till mig själv hihi (inslagna och allt) och sedan en varsin till Sady, Maximilian och Alexandra. Bara något litet.
 
 
 
Igår var jag med boysen och det var sista gången jag skulle se Mathias innan han åker till sin familj på Åland i några dagar, så kommer jag att åka på kryssning osv så det är ett tag innan vi ses. Hur som helst, han hade köpt en julklapp till mig och gav mig det i förskott! Så gulligt haha
 
 
Har även fått fina julklappar av Emma och Sofia också, i förskott då. Jättefina! Har dock ingen bild på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0