Ice cold

Fyfaan vad kallt det är!!
Inte bara isande kallt ute utan i mitt rum också. Sitter i Mathias jättevarma tjocktröja i sängen med täcke och överkast på men ändå fryser jag. Kanske ska göra mig en kopp te för at värma upp mig?
Idag har varit ganska vanlig, jobbet gick en order ifrån väldigt bra men jag får väl helt enkelt ta igen den imorgon :)
 
Nyår är bokat iallafall och det blir middag hos Bella och hennes kille med deras närmaste vänner och fest där efteråt, det kommer att bli awesome! :D
 
Har kollat en liten stund på One Tree Hill och inser nu att efter säsong 5 är den keff. Det enda intressanta där är ju typ Lucas och Peyton som nu längre inte är med. Det känns som en befrielse att inte vara intresserad längre haha och nu är jag faktiskt taggad på att få lite skolarbete gjort. Få se hur länge det håller :P Vill ändå bli klar med den här terminen nöjd. Så dags att sätta igång innan läggdags!!
 
Helt stört som jag saknar sommar just nu! Värme, snälla kom tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0