I caught myself

Yeeey! Jag har äntligen gjort klart två hela uppgifter! Vad duktig jag är :D
På en av de har jag fått göra om tre gånger och jag har öppnat dokumentet och försökt börja på det ca femton gånger (!!) men får bara sån ångest när jag ser alla jobbiga frågor jag måste svara på. Men nu var det dags att ta tummen ur och göra det. Vilja gör faktiskt väldigt mycket och det är SÅ svårt, nästan omöjligt att göra uppgifter utan motivation. Det blir aldrig bra då ändå liksom... Så är man otaggad på skolan är det viktigaste att skapa motivation, inte att tvinga sig själv att göra det ändå är tvinga fram viljan. Det gäller att finna motivationen för att man ens ska bli nöjd med det man gör har jag kommit fram till. Och min motivation gömmer sig på de lurigaste och svårhittade ställena ever.
 
Jaja, nu måste jag sova! Klockan är jättemycket.
 
Men här bjuder jag på en bra låt av Paramore ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0