Happy New Year!

Gott nytt år på er!
Jag är just nu hemma själv och ska fixa mig, äta osv och senare ska jag åka hem till Emma och äta middag med hennes familj :)
Vi kommer att sminka och fixa oss riktigt fina där innan vi åker till Bella och Victor där vi ska fira nyår :)
Åååh är så taggad, dj-bås och allt kommer att vara där!
Och så kommer Emma att ha klänningen som jag köpte till henne i julklapp, jag en klänning jag fick av min moster förra året. 
Sen har vi också kommit överrens om att alla ska ta massa bilder så att man har massa saker att minnas :D
 
Ah, nu pratar jag mest bara bajs. Uppdatering igen senare, kanske kan visa min nya body jag köpte igår? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0