Tumblr-bomb!

Jaa... Då var första "skoldagen" avklarad och även ett helpass på jobbet efter sisådär 5 veckor hehe
Jag mötte upp Sofia i Fridhemsplan och så åkte vi till skolan och fick vårt nya schema (gaaaaanska nöjd må jag säga :D), busskort, lite info om vidare och nu har en ny mentor också. Femte gången gillt eller hur blir det?? ;) Han har faktiskt lovat att inte lämna oss så jag får lita på det!!
Efter skolan drog jag och Sofia, mötte upp Erica och åkte till Rådmansgatan och åt sushibuffé, mötte upp Lixa en snabbis då jag fick tillbaka min inhalator jag glömde hos henne, sedan hamnade jag och Erica i Rålis, sa ett sista hejdå till Bitterbritten som lämnar oss för plugg i Luleå.
Till sist drog jag och Matte till jobbet. Gick ju inte speciellt bra men jag hade kul med Matte, Sofia och Ellie haha
 
Nu blev det en väldans massa namn och "och" känner jag i det här inlägget. Hmm...
 
Förgyller inlägget med roliga bilder från Tumblr hihi
Okej... Det blev inte så lite, kunde inte sluta!!! Men jag höll mig en aning haha, finns mer som jag bara ÄLSKAR! ÄÄÄLSKAAAA TUMBLR!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha vissa bilder.. ;D underbara!

2012-08-21 @ 13:56:48
URL: http://sjuttoon.blogg.se
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHA!!!! Men ååg hoppades typ att d verkligen inte skulle ta slut fast jag visste att dom skulle ta slut nångång x(

Svar: Skaffa Tumblr och se själv ;) tro mig, VÄRT!!
Maxine

2012-08-25 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0