Snabb update

För en liten stund sen lämnade jag Erica vid bussen hos mig. Hon kom runt sju kanske och vi gick ner till Ica, köpte chips, dipp och läsk som vi ätit lite av. Nu måste jag diska klart det som jag lämnade kvar första gången jag skulle diska, fick värsta huvudvärksattacken så bestämde mig för att ta en paus och duscha. Det har fortfarande inte gått över helt men det är mycket bättre och när jag är klar ska jag läsa en till del av Snow Drop, har bara fyra delar kvar nu :(
Har även laddat ner Baksmällan 2 så tar en liten paus från läsandet och tittar bara samt äter chips och dipp och dricker hallonsoda :D
Ute i regnet igår påväg hem från Marcus. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0