Skönhetstime!

Äntligen kan man logga in!
För tillfället håller jag mig uppdaterad på tumblr medans badet håller på att tappas upp.
Har mest degat hemma. Varit förbi Solna med mamma och Nico och köpt sushi (mmm!) som för övrigt tog en evighet att äta upp haha, har fortfarande ingen aptit sen jag kom hem från Magaluf, över två veckor sen..............
 
 
Träffade Erica i Husby i ca två timmar innan hon drog så nu ska jag ha lite skönhetstid för mig själv eftersom att jag inte är sömning och för att det var ett tag sen. Ska bli överfrääääsch!
 
Annars då?
Imorgon har jag inte så mycket att göra men jag vill förbi Kista och köpa mig nån fin blus, behöver nåt nytt i garderoben. Inga pengar kvar dock. Knappt... Sen drar jag och Erri till Kian innan vi ska på fekke! Ska bli asnice! Men nu måste jag checka så att badkaret inte överflödas med vatten. Byyyyye
 
 
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0