Nedräkning!

Iiih! Inte ens en halvtimme tills jag fyller ARTON BARRE!!
Spännande?? Jaa. Men däremot känns det inte så mycket. Jag är ganska hundra på att Erica är med taggad än jag är eftersom att hon bokstavligen räknar ner minuterna fastän hon har en man vid sin sida att gosa med. Känns bra att man är prio nr 1 haha
 
Idag var det skola, slutade tio, FETT soft, hade skola i två timmar haha
Därefter åt jag, Alex och Sofia pizza till lunch. Hade det varit sommarlov för mig fortfarande hade det varit tidig frukost typ HAHA
Därpå åkte jag och Sofia till Fridhems, hon tankade på sitt busskort och så mötte vi upp Erica. Sofia drog och jag hängde med Erica och hade några failade missions, tillslut hamnade vi i Alvik och gottade oss med muffins tills Matte kom. Vi krigade oss igenom spöregn (brutalt spöregn btw), Erica drog hem och jag och Matte jobbade. Det gick faktiskt ganska bra och sen när vi slutat drog vi förbi McD en snabbis innan hemfärden.
 
Nu är jag hemma och håller på att städa upp det mesta i rummet, har inte hunnit rensa och kommer inte hinna det heller men rent får jag se till att det är inför morgondagen!
 
Nu måste jag fortsätta!
Mmm.. Himelska muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0