My day

Kom hem för kanske en kvart sen och har varit ute hela tiden sen tre!
Jag mötte upp Lilian i Fridhemsplan och så tog vi en fika sen på nåt konstigt vänster lyckades hon få med mig till hennes kyrka.
Enda gångerna jag varit i kyrka har varit vid dop, bröllop och skolavslutning (eller rehersal inför skolavslutning) så denna gång var lite annorlunda. Inte riktigt min grej men intressant att se hur sånt fungerar!
Vi var där från sex till tio (!!) och därefter åkte jag till Husby och mötte upp Erica och vi tog en prommis till Kista, mötte upp Sasan och gullehundis Ludde en liten sväng sedan drog hon och jag till Shell-macken efter världens cravings för CocaCola! Jag väntade på nattbussen med henne och sen gick jag hem igen :)
Det har varit så skönt och fint väder nu under dagen, helt asnice! Förstår dock inte hur KALLT det kan bli på kvällen! Helt förfrusen haha, så har jag gått runt i flippflopps hela dagen på det!
 
Imorgon ska jag träffa min baby Emmo!!! Har saknat henne såååå!
 
Detta gick jag och Erica igenom när vi gick från Husbygård mot Kista haha, scary or what??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0