Lillabloggen- Livet kom emellan!

Sist jag skrev här var jag 17 år. Nu har jag varit 18 i fem dagar och helt ärligt- inte så mycket skillnad, men det visste jag redan :)
 
Har haft det jättebra iallafall, lite sömnbrist bara dock.. Men det är så det ska vara! Hade en skitbra födelsedag, bättre än väntat och efter att firat här hemma drog vi några stycken ut- DAAM och Entourage!
 
I söndags var jag hemma hos pappa och min lillebror visade mig några klipp med en ASrolig kille! Jag döör, och jag är typ kär, trots att han är ett par år yngre hahahaha
Har kollat igenom nästan alla hans 186 videos på Youtube och prenumenerar till och med! Mobbad? En aning haha
 
Det här är en av mina favoriter!
 
"Karin jag vet att det kommer att gå jättedåligt, men LIIIVET KOM EMELLAN!"
Hahahaha
 
 
Lägger senare upp några bilder från min födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0