Läsförbud från min sida

Jag borde inte få läsa... Folk säger att det är bra att läsa, hellre det än att nörda sig framför tv och dator. Men jag soover inte... Läsningen tar a.l.d.r.i.g slut!
 
Idag gick jag upp ganska sent eftersom att jag var uppe till väldigt sent (läste) men jag fixade mig, Erica kom till Husby och vi åkte till stan för att möta Marcus och Alexandra. Vi fikade och satt där i ett par timmar innan Lixa drog hem och restan gick till Marcus där vi kollade på Baksmällan, i slutet kom Lixa tillbaka men då åkte jag och Erica hemmåt. Jag kom hem och har nu inledigt läsningen till del 7 av Snow Drop (började del 4 när jag kom hem runt tolv).
Men nu ska jag fortsätta och imorgon borde jag pallra mig till vårdcentralen igen för hostan har blivit bättre men varje gång efteråt så täpps mina luftrör till och jag kan inte andas. Måste kollas upp!
 
Marcus och jag i vintras!
 
 My beloved Snow Drop

Kommentarer
Postat av: Nicole

Snow drop <3<3<3<3<3

Svar: I knooow babe!! <3 LOVE
Maxine

2012-08-19 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0