Helgen

Tjena tjena. Ligger i sängen och segar, måste komma igång snart!
I fredags firades Lixas 18-årsdag (hon fyllde år på torsdagen) och det var massor där som jag inte träffat på jättelänge så det var kul! Det var middag och mingel och när de drog ut så mötte jag upp Erica och så åkte vi till Årsta, till Davids avskedsfest. Han flyttar upp till Luleå imorgon för att plugga :(
 
Igår blev det bio- Grannpatrullen och lite Rålishäng, kom hem ganska sent så trevligt var det :)
 
Får se vad som händer idag. Det var meningen att jag skulle träffa David, en annan men jag är helt pank och vädret är ju sisådär så man kan inte göra så mycket :/
Annars om Emma har friskheten i sig så kan vi träffas ett tag!
Några bilder som togs hos Lixa i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0