Dags för update?

Snacka om att jag skjutit fram att skriva här. Har inte orkat haha, men får värsta ångesten av att jag har så mycket att ta igen, vilket inte kommer hända :P
 
Men jag kan ju börja med att Magaluf var askul! Träffade massor som man kände där nere och efter det så har jag varit i tråk-Sverige med mina fina vänner och då har det inte varit så tråkigt haha
Däremot så jobbar Emma fram tills hon åker till Rhodos på onsdag så henne kan jag inte träffa och Matte åkte till Finland idag, Erica är inte alltid nåbar, David flyttar till Luleå.. Jag är forever alone ett tag framåt nu!
Haha, visst, lite överdrivet kanske men äh!
 
Här kan jag bjuda på några bilder sen senast!
 
 
 
Sååå! Det var ett antal Magalufbilder som jag fixade ihop och det får duga för nu för jag har fått värsta hostattacken (Magaufhosta... lagom kul att den håller i sig!) och jag hade tänkt läsa en bok nu innan jag ska träffa Sasan.
Heyrå sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0