Bad och kräftskiva!

Heeellu!
Sitter hemma och har krigat med att se på serier både online och ladda ner. Ingen framgång...
Men idag har varit en bra dag! Marwar smsa mig och frågade om jag ville till Fredhäll med honom och bada, Lixa, Marika och Erica kom också, och Hamza!
Dock var det bara jag, Marwar och Marika som badade. Men men, det bevisar bara att vi är de coola!
Bit by bit så drog killarna för att jobba medans vi tjejer åkte till Fridhemsplan och köpte kräftor och sallad, ner till Rålis och hade en egen liten kräftskiva med FRUSNA kräftor, sååååå värt det ändå haha
 
Men innan alla åkte åt varsitt håll så drog vi förbi McD och sen hem. Sen dess har jag krigat med serier för att ha nåt att kolla på istället för att vara uttråkad. Det går ju inte så bra så jag tröstar mig själv med Ost&Chili Ringar och Oboy!
Men nu måste jag vara kreativ och komma på nåt att göööra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0