Alvik

Förlåt att uppdateringen är dålig men det är så jobbigt att logga in härä mestadels. Måste göra det typ fem gånger i rad innan det funkar och det orkar jag inte med :P
Jag har ändå inte gjort så mycket de senaste dagarna, bara varit hemma, träffat Erica i någon timme och så hem igen.
Men igår var sista dagen på semestern för idag börjar jag jobba igen... Kill me! Så himla otaggad på det här jobbet just nu men innan jag ska dit måste jag förbi Kista och lämna mitt CV i en butik igen. Sen off to Alvik dit jobbet flyttat nu, från Gärdet så det är väl en positiv sak. Heh...
 
Och nu har Sofia kommit hem från Sydafrika och hon bor ju i Alvik så henne ska jag träffa innan jag börjar :) Hon har varit borta i hela 7 veckor liksom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0