LOOOOOV!!!

Tja!
Idag har väl allt varit en hyffsat fin dag tycker jag :)
Hade prov idag och det gick bra! Sen överraskade Johan mig genom att komma när jag slutade och då åkte vi till Västertorp, till honom. Jag ville inte gå in direkt och inte ha nåt att göra så vi satte oss utanför ett bageri och jag köpte prinsesstårta till mig och han ville bara ha te. Så satt vi ute i solen!

Därpå gick vi hem till honom jag färgade hans hår hihi. Sen kom hans pappa och hämta oss och så åkte vi till Bredäng och åt middag där.

Så skönt nu också att jag har lov! Ingen mer skola förrän om en vecka och fem dagar! :D Wünderbart!

Imorgon är det tänkt att jag och Johan ska på bio med Nicole och hennes kille David men jag har inte fått något riktigt svar för Nicole skulle höra med David först. Får se imorn helt enkelt!

Bilder från idag:

Min goooda påsktårta hihi





Och när jag färgade Jois hår haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0