Upptagna dagar, då lider bloggen tyvärr

God kväll på er och glad påsk i efterskott!
Kom nyss hem med mamma och killarna från Farsta där vi och Johans familj åt grekisk mat och kollade på bilder och filmer från när vi var i Grekland i sommras!
Jag har haft något halvt upptagna dagar nu på lovet och har förövrigt varit med Johan, Sasan, Emma L och M och även Erica bland annat! Var och hälsa på mormor och morfar igår på landet också :)

Det var meningen att jag och Emma skulle gå på bio om typ en timme men hon orkade inte så nu blir det förmodligen att träffa Sasan en liten stund eller bara ta det lugnt hemma. Första alternativet låter mest lockade för tillfället känner jag hehe


Lagom sexiga- jag och Erica i lördags!


Kommentarer
Postat av: E r i c a ♥

Hahahahhahahaha åh herregud vad snyggt xD

2012-04-22 @ 12:10:12
URL: http://stargrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0