Reunion snart?

Hejhej!
Jag börjar verkligen trötta på det här vädret, det blir bara att jag går runt och är hängig och har huvudvärk pga lågtrycket. Och inte nog med det så har jag inga linser så det förvärrar bara huvudvärken.

Det är meningen att jag ska fika med Lisa vid tre, tror att Benne kommer med också :) Sen vill jag försöka träffa Isaak men vi får väl se, annars blir det bara att träffa Johan :)

Igår så var det jobb, det gick inte så bra dock.. Men när jag slutade mötte jag upp Erica och vi gick runt i Kista lite innan vi gick på bio och såg American Pie: The Reunion. Den var jätterolig haha

På tal om reunion, det börjar ju gå mot ljusare och varmare dagar (eller varmare vet jag inte riktigt hehe) men det skulle vara helt awesome om vi hade reunion med ESN igen! Trots att det är många jag gärna klarar mig utan så kan det vara kul att göra nåt med dem man hade så kul med på fritiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0