NATTINLÄGG

Ja.. Jag var hemma hela dagen och gjorde inget vettigt fram till typ halv nio eller så. Då åkte jag till Sez och det var väldigt trevligt. Förutom Sez, Johan och Alex så var det faktiskt tjejer som var där! Lisa, som jagt träffat innan, och Elliz.
Det var lite ångest för missade min tunnelbana hem men tog nästa och då hade jag till och med sällskap med Elliz till Gamla Stan.
Det dåliga var att min lur dog. Suck..
Och jag har ingen funktionell laddare för jag glömde den på landet men mormor har skickat den så nu väntar den på mig på posten så jag får väl hämta den imorn!

Annars har jag inga övriga planer inför imorn. Hoppas på att träffa Emma om hon är ledig för vi har inte setts på ett tag. Annars får vi se! Jag har ju alltid Johan :) Skulle ju ändå vara mysigt med en lugn hemmakväll. Bara kolla på film osv.

Men ah. Nu måste jag sluta babbla skit, är övertrött eller nåt så godnatt! Och så får vi se när jag vaknar imorn haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0