Krånglig morgon

Jag har haft en någorlunda frustrerande morgon då mamma skulle ner och lämna Ian på dagis vid nio så jag ligger i sängen med en liten Nico som håller och krånglar samtidigt som jag sover, vaknar, sover, vaknar och det enda jag tänker är vart är mamma?? Jag hade ingen kl på mig så hade ingen aning om hur lång tid det gått men tillslut gick jag upp och laddade mobilen (som hade dött under natten) och kl var halv tolv!
Var tog hon vägen liksom. Då hade hon istället gått och gjort massa ärenden och ville inte ringa och väcka mig. Hmm... Jo jag var mer vaken än jag hade velat haha

Aja, nu är jag uppe iallafall och måste göra mig klar så fort jag kan för att jobba.

Igår var det en liten träff med Lisa och Benne sen gick alla åt skilda håll och då åkte jag till Tullinge där Isaak bor och vi pratade lite och kollade på film osv :) Mysigt! Det var typ över ett år sen jag träffa honom sist.

Snart kommer mamma hem för hoppningsvis iallafall så jag ska försöka få så mycket gjort som möjligt :)


En fin bild på mina pojkar från i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0