Kort kväll på jobbet.

Nu är jag hemma med Ian, Nico och Sady. Mamma skulle på nån mötegrej så Sady kom för att vara barnvakt och jag orkade inte inte jobba fram till nio för jag mådde illa och hade ont i magen så jag håller Sady lite sällskap!
Gick jättebra på jobbet så lite synd att jag inte jobbade dem sista två timmarna men ändå skönt att ta det lugnt hemma.

Imorgon blir det skola tråkigt nog. Hoppas på att jag mår bra på morgonen för jag vill inte missa skola.

Har inte så mycket mer att skiva än. Kanske orkar ta kort på två nya inköp? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, vi vill se de nya inköpen!



Sv: hihi, yes imorgon blir jag kalleskaviar the female!

2012-04-02 @ 21:01:15
URL: http://sandraidahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0