Ingen skola- Johandag

Idag var det en en-timmes lektion på engelska bara, resten av dagen var jag ledig så jag tänkte att jag kan gå på den och sedan plugga lite i skolan i ensamhet tills att Johan slutade info mötet på det nya jobbet han fått- Grönalund! (är det två ord?)

Men när jag vaknade kl 9 hade jag världens huvudvärk och mådde illa så jag vägrade gå upp. Men vid 12 hade jag inte så mycket val, kände mig dock febrig men knallade mig till tunnelbanan och mötte upp Johan i Fridhemsplan och så åkte vi till Rådmansgatan/ Tekniska högskolan och åt indisk mat! Sen åkte vi till honom och spelade kort med hans syster! Och just det, jag spelade Pokémon på Johans Gameboy ett bra tag också haha, nostalgi!

Annars har det inte hänt så mycket men det har varit en skön dag trots all stress man har i bakhuvudet pga skoluppgifter. På tal om det borde jag skriva lite saker innan jag lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0