Helgen

Hej hej! Upptagen helg må jag säga
I fredags var jag och Emma i Bredäng hos Sez med en massa killkompisar. Lite stelt och tråkigt i början men man kommer alltid på intensiva samtalsämnen till slut haha. Och alltid detta bråk om vem som ska välja musik och klagomål på den musik som spelas hehe
Men det var trevligt! Emma sov hos mig och vi segade ett tag dagen efter innan vi åkte till henne och sedan drog till Skärmarbrink till Emmas kompis Marion som hade två andra tjejkompisar över. En tråkig sak hände dock. Emma fick sms om att vår vän dog på spåret inatt och man är ju fortfarande chockad typ...
Idag jobbade jag, har inte varit på humör alls men aa... Åt sushi till lunch med John iallafall och det var trevligt att vara med honom. Fick skratta mer än jag gjort på länge och det har verkligen behövds idag. Sen plockade mammas kompis upp mig med sin son och vi köpa kinamat innan vi alla åkte hem till mig och så åt vi här hemma :)
Dem gick nyligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0