Dumma mobil!

Jaa idag är det då meningen att jag ska jobba men min mobil är pajj så jag hade ingen väckarklocka och då blev det att jag vaknade en kvart innan jobbet började. SÅ frustrerande!

Ja det får väl bli en annan söndag då.. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Pallar inte geeka framför datorn hela dagen som igår. I och för sig så träffade jag Johan och han bjöd mig på sushi och vi kollade på roliga klipp och bilder sen såg vi Fucking Åmål. Det var länge sen!

Men den här gången måste jag komma ihåg att ta med postlappen när jag ska till Kista för att kunna hämta ut laddaren. Hoppas bara att den funkar för inga andra har ju det liksom.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0