Rekorddag!

Heeej, god kväll på er. Idag har varit den bästa dagen nånsin på jobbet och jag låg på flest sälj idag och på länge också tror jag! Fick en kladdkaka och dammsugare som pris hihi, men glömde de :( Aja, en liiiiten bit tog jag och det var gott :D

Sen mötte jag upp Johan vid jobbet och vi åkte till Solna spontant och åt sushi för att fira min arbetsdag hehe, sen åkte vi hem till mig och vi och mamma satt först och kollade på Idol, bra avsnitt men två KEFFA nya jury, inte för att jag följer Idol speciellt mycket haha, uttaningen är ju bara kul hihi

Sen kollade vi på en dokumentär på TLC om en man men väääääääärsta tumören i ansiktet, tyckte så synd om honom, för ett tag sen åkte Johan också men snackar med honom nu för han har inga lurar till sin mobil för att lyssna på musik :P

Imorgon är en ny dag, ny vecka och tidig vecka! Efter skolan ska jag sushia (igen...!) med Ida och efter det jobbar jag och Ida följer med för hon ska på intervju där! Wiie! :D

Hoppas jag får köra på varma kunder imorgon, love it!

Men nu måste jag avsluta, ska upp klockan sex så godnattis <3




Jag och Smuk på balen 2010 i 9an :) Hittade cd:n som vi fick på avslutningen typ i förrigår. Eller igår :P
Bilderna var inte sparade på den här datorn så snacka om nostalgi!

Kommentarer
Postat av: olivia

men naajjss! :D hur mkt tjänar man då? :)

2011-09-05 @ 20:26:11
URL: http://moodyteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0