Jobb- svar på en fråga

Aaaah! Debatt på ettan nyss. OMG asså vad de här människorna skriker på varann och verkligen inte kommer någon vart och har världens sämsta argument -.- Handlade om hur svårt det är för ungdomar att få jobb samtidigt som de pluggar för att behöva få en inkomst. Har sån huvudvärk nu dels från efter jobbet och ännu värre nu pga de här idioterna som påstår att om man vill ha en bra inkomst måste man i värsta fall ha tre jobb för annars får man skylla sig själv, PLUS att man måste plugga upp sig med ganska lång utbildning oftast om man tillslut vill få ett jobb med bättre lön.
Så att ha tre jobb samtidigt som man pluggar hårt låter ju inte så rimligt????


På tal om jobb så fick jag en kommentar idag om vad jag jobbar med. Så jag kan ju passa på att svara på frågan här om det också är fler som undrar!

Jag jobbar på ett av Skandinaviens största telemarketing-företag som heter ProVoice och ligger på Gärdet i Stockholm. Även i Uppsala och Göteborg tror jag att det var. Uppsala iallafall!
Det vi säljer är A-lotterierna så som Kombilotteriet (Sveriges största miljonchans), Vitalas, Dentally, Motorlotteriet samt ComHem. Vet inte om det var något mer :S Hahah

Jag jobbar på projektet Kombi och säljer då lotterna och ringer till folk och hittills går det jättebra och det är kul, en bra arbetsmiljö med underbara människor! Ofta tröttnar folk efter ett par månader men jag känner att jag fortfarande vill fortsätta efter ca 1½ månad nu :)
Eftersom att jag går i skolan jobbar jag deltid och då ska man jobba minst tre dagar i veckan och man får själv välja sina dagar. Så jag jobbar ca 14 timmar i veckan och det är ju inte speciellt mycket med tanke på lönen jag får ;)

Det var väl det! Några fler frågor så är det bara att lägga in en kommentar i rutan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0