Update, efter några dagar hehe

Nu har jag precis kommit hem från Johan och har haft en bra dag idag :)
Det var jättemysigt hos honom och vi goosade, har inte sett honom på länge eller iallafall spenderat ensamtid på riktigt, på länge.
Idag var det skola också. Tyckte sådär om den :P Men åt faktiskt lunch med Sara som jag inte träffat på jättelänge och så följde Sofia med, från klassen! Har varit med henne hela dagen (eller ja, halva) idag och vi har det så kul tillsammans! Vi får ständigt dessa skrattattacker. En idag handlade om spott! Hahaha

I helgen så var jag med Emma varje dag! Fredag gick vi på bio och såg Friends with Benifits och den var rolig :D Sen träffade vi Dominic och hans kompis, drog till deras kompis i Gröndal och där var Julle helt random! (Johans barndomskompis) Skitkul att träffas från ingenstans sådär, eller iof så bor han ju i Gröndal men jaja ^^

På lördagen firade jag och Emma ett år och då gick vi och åt middag på King Tan, buddé där på massa saker och jag DOG. Blev såå mätt. Vi hade tänkt gå ut men så blev det inte så tillslut åkte vi och sov hos henne och gick upp vid tio för att åka till jobbet och det gick bra :) Igår hände inget speciellt. Skola och jobb :)

Men nu är jag trött så ska ta och sova, godnatt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0