Städning på G!

Sho!
Hemma nu och lyssnar på Hoffmaestro och städar rummet. Kaos! Mamma lämnar in ren tvätt här så att det väller över!
Men idag har varit en bra dag. Förutom på jobbet, är verkligen omotiverad men kaffe hjälper märker jag hehe. Var på alla lektioner i skolan idag också (dvs, försov mig inte) så det är bra. Lite problem med vår hälsopedagogiklärare som vi har. Vi hade som ett klassmöte för att förklara för henne varför vi inte förstår innebörden i kursen, vad den handlar om och går ut på osv men hon förstod veeeerkligen inte problemet. Gaaah!

Men till lunch åt jag och Sofia på Lilla Asien, buffé hihi, sen tillbaka till skolan och jobbade med min engelskauppgift sen vid två åkte jag för att möta upp Dominic och vi fikade innan jag tog mig till jobbet :)

Men nu ska jag fortsätta med min städning och får se om jag hinner/orkar lägga upp bilder från i fredags.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0