SL!

Gaaah! Jag är så trött på Stockholms lokaltrafik!! Fick vänta i en halvtimme (!!) i Hallonbergen efter att man till och med måste på ett eller annat sätt komma till Fridhemsplan istället för TC och det tog mig TVÅ timmar att komma hem från jobbet idag, från Gärdet som egentligen skulle kunna ta 40 min liksom... Så trött!

Men jobbet gick bra iallafall :) Fick sitta på varma kunder nästan hela dagen och det är verkligen det enda som går bra för mig hehe
Så har jag ju varit i skolan också, tråkigt som vanligt.
MEN! Imorgon är det fredag och efter skolan ska jag träffa Emmo! (Vi firar ett år tillsammans, alltså första gången vi träffades, 24-25 förra året) Så imorgon ska vi på bio och lördag på middag hihihi, myspyyys.

Igår var jag hos Johan efter skolan också, mysigt, vi kollade på den psykande filmen Kick Ass och det var väl bra haha (har inte sett den tidigare) och kom hem lika sent igår, pga denna hopplösa SL och därför uppdaterade jag aldrig för jag gick och lade mig nästan direkt.
Vilket jag ska göra nu med så nattinatti! <3


Kommentarer
Postat av: sofialejon'

sv: Jag vet, det suger så jävla hårt. De tror att de förbättrar de, men de gör de bara sämre alltså. Sen när man äntligen början vänja sig med de nya så kommer de med mer grejer. Jag får damp. Okej, nice att de uppdaterar o förnyar sidan. Men måste de göra de en gång i veckan liksom? små saker också... ree...

2011-09-26 @ 02:04:38
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: juliaericson

Oj, va vacker du är!

2011-09-26 @ 16:48:40
URL: http://radiosignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0