Posivtivt tänkande på denna dag :)

Hej hej! Kom nyss ut från duschen och det är KRIG på Johans logg. Pallar inte med en massa skit. Helt onödigt..

Idag var det skola, det var chill (än en gång- älskar psykologi! :D) och efter sista lektionen drog jag, Sofie, Moa, Amanda och Emma K till Rådmans och åt gissa vad? SUSHI!
Hahah har aldrig tänkt att jag kan tröttna på den maten men med tanke på hur ofta jag ätit nu så skulle det inte förvåna mig. Men får chilla med det imorgon, dock har jag bestämt att luncha med Lisa hahaah!

När vi ätit åkte Emma hem och vi andra drog till Gamla Stan och fika på Café Crona och tro det eller ej- PLUGGADE! Vi (jag iallafall) blev helt klara med instuderingsfrågorna vi hade på psykologi så det är skönt :)

Vid 17.40 åkte vi alla hem och påvägen mötte jag på Israa och Niki från jobbet, jag gick av i Kista och köpte födelsedagspresent till Johan och en blus/skjorta till mig :D (visar sen).
Så efter det tog jag en lång promenad från Kista hem i solnedgången (myyyys) och var helt svettig när jag kom hem pga uppförsbackar och bar på tunga saker så nu tog jag en typ timmes dusch och är heeelt fräsch nu :)
Ska bara smörja in mig och sen ska jag lägga upp mitt inköp ;)


GRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0