Musik, jobb och tankar

Hej mina fina!
Sitter i sängen och lyssnar på min kära Frank Ocean, får inte nog!!


Den här, Swim Good och Thinking about you är i mina top tio på favoritlåtar tror jag faktiskt!

Men iallfall! Igår skulle jag åkt på kryssning för att fira Tiffany men det blev komplikationer så jag åkte inte med och istället sov jag över hos Johan men innan det var vi hos hans bästa kompis Alex och softade, sen åkte vi hem till Johan och sov. Började skolan 13.45 idag (!:D!) och innan träffade jag på Willy, utanför skolan och han stod med några samt Leroy och han och jag gick till Vivo och köpte mat och sen upp till skolan för att äta. Så kom Marre också och snackade med oss. :)

Hade bara Hälsopedagogik idag (bara gud vet vad den lektionen handlar om för det gör iallfall inte någon i klassen och absolut inte vår lärare :S) och efter det hade vi Kommunikation, vilket är ett intressant ämne för folk som går i Beteendeinriktining ;)
Men treorna i skolan håller på att tälta den här veckan så vissa lärare åker med vissa dagar så vi hade bara vikarie idag. NICE.

Efter skolan åkte jag till jobbet och min kära Emma jobbade idag och mina homies! Fan vad jag älskar stämmningen på jobbet!
Efter mötte jag och Emma upp Emma och Bella för de skulle köpa biljetter till Göteborg och åker imorn hela helgen, VILL OCKSÅ!!!
Får göra det nästa gång :)

Får se vad som händer i helgen iallfall. På lördag jobbar jag 12.00-16.00 på Sandys på Sveavägen och efter det ska Lilian ha födelsedagsfest, hon fyllde år igår :)
På söndag jobbar jag på ProVoice som vanligt, 12.00-18.00.
JOBB JOBB JOBB!

Aja, funtar nu på att maila Deshimona från jobbet på frisörsalongen (jobb!) för att jag tror att jag ska klippa mig, det börjar bli slitet, ska se om hon kan platta det också för jag vill ha plattat hela tiden nu men vill ju såklart inte slita ännu mer på det :(

Puss häj sålänge!
Tumblr_lq31jy6kqp1qc1gmho1_1280_large
Kärlek till långt håååår!
We <3 It

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blgog , allt bra? :)

2011-09-02 @ 11:00:10
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: olivia

okej haha men awh tack :'D skitfint hår på bilden omg...

hallå jobbar du på provoice? är det nice där?? :}}}

2011-09-02 @ 23:54:01
URL: http://moodyteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0