Jag skrattar idag!

God kvällens alla fina!
Är lite trött nu efter en tidig dag i skolan och sedan jobb fram till nio men jag är så nöjd med mig själv ändå :)
Synd att alla mina nära och kära inte mår lika bra :(
Var ju i skolan och måste bara säga igen. hälopedagogik och mental träning har världens mest efterblivina lärare som klagar om alla problem hon har, pratar bara om sig själv, har löjliga regler (vem har sånna regler i gymnasiet liksom??) och pratar BAAAARA om sig själv. Sen är hon alltid helt oförberedd inför lektionerna och vill att vi ska förbereda allt åt henne.

Aja, jag lunchade med Idis idag iallafall, sen åkte vi till jobbet och hon var på intervjun! Gick tydligen bra :)
Sen fick jag äntligen träffa min fina Emma och Johan var där också :) Gick bättre för honom idag också!

Men nu är jag faktiskt jättehungrig och känner mig skitäcklig så jag ska äta och sen ta en snabbdusch innan jag lägger mig (om jag inte hinner duscha imorn det vill säga.

Bjuder på två låtar ikväll!


Och denna tillägnad till min älskling:

Kommentarer
Postat av: olivia

men fan det låter ju ändå rätt bra ;D äru säker på att det inte är svårt då hahah? :) och hur mkt måste man jobbaaaa? :) <3

2011-09-06 @ 09:12:58
URL: http://oiia.blogg.se/
Postat av: olivia

haha oops råka skriva fel bloggadress men du vet ju att de e jag ;)

2011-09-06 @ 09:14:40
URL: http://moodyteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0