IDOL

God kväll!
Ligger i soffan med morgonrock och har kollat på Idol. Det är tydligen bara två av fem i gruppen som var som ska få gå vidare vad jag förstod det som. Ååååh!
Men det MÅSTE vara Olle och André, annars blir jag ledsen...

Imorse var jag faktiskt över en och en halv timme tidig till skolan, känner mig duktig :D, började ju tolv dock haha
Ganska tråkig dag och lite onödig för vid varje lektion fick vi sluta typ 20 minuter tidigare..
Men jag åkte hem sen iallafall och vid sex åkte jag, mamma och Ian till Spånga och åt på Kinareastaurang, gott! Och en väldigt trevlig servitris som prata med alla hihi.
Hon hörde en man hosta ganska mycket så hon kom med ett glas varmvatten med honung i och sa att det var bra för om man håller på att bli förkyld! Jättegulligt gjort ju!

Men nu måste jag duscha innan nästa omgång av Idol börjar. Jättetöntig känner jag mig nu för jag kollar ALDRIG på det! Det var bara de två första åren haha


Bäääääbis!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

MIN ÄLSKLIIIIIIIIIIIIIINGNGNGNG SAAAKNAR HONOM oo dig :( <3

2011-10-01 @ 00:48:11
URL: http://falldownsevenstandupeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0