Hunnit med mycket idag!

Mmmh. Jag är hungrig nu och har huvudvärk. Vill sova också, vilket jag ska göra snart!

Men idag har jag hunnit med mycket! Var på kommunikationslektionen, sen var jag hos frisören och missa en lektion dock och hann nästan tillbaka till skolan för att gå på kultur och idé-historia! Hann vara med Kidah ett tag och sen åkte jag in till stan och sushiade med Lisa, träffade på Lisa (Linus) och han följde med mig till skolan en liten stund och när han drog var jag kvar. Så jag har alltså åkt till skolan tre gånger idag! Hahaha

Chillade i skolan tills jag började jobbet. Kom precis i tid för att det var strul med bussen. Så var Johan, Patrick, Christian och Sofia från klassen där! Lisa också men jag missade henne, hon var på utbildningen så jag hann aldrig se henne.

Kom hem ganska sent men det gör inget :) Hade en bra dag på jobbet! Och för övrigt! Sen är jag nöjd med min klippning och plattning, men det är förstås inte lika platt som de första timmarna hihi.

Nu måste jag verkligen kissa så jag avslutar och säger godnatt med bild på mig och mitt mysiga och lena hår! :D


Not the best pic, I know :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0