Hemma!

Okeeej, sista timmen på Johans födelsedag och jag kom nyss hem från middagen som var. Vi trodde att vi skulle vara ca 7 stycken men hans pappa hade ordnat en överraskning då fler kom! Så vi var kanske elva stycken eller så. Men det var jättetrevligt och vid tio började alla rulla och Johan var kvar för att chilla på baren med Sez, Simon och några andra. Men den stängde elva så de rullar förmodligen hemmåt de med nu.

Och fyyyy vad kallt det är ute! Är fortfarande helt frusen och sitter med min morgonrock men ska ta och duscha nu för kommer nog inte hinna imorgon och det är klassfoto då! Älskar det hihi! Har bara missat ett, i åttan och blev skiiitsur över det, var i Turkiet då. Hoppas att jag får sitta längst ner, har gjort det de två senaste åren, tycker att det är kul :D

Men, nu måste jag sätta igång innan det blir FÖR sent!

Nattinatti!

PS: Ska se om Johans pappa lägger upp bilder från idag snart, tog inga själv, då får jag ta och lägga upp de här! :)
Sålänge kan ni nöja er med förra årets skolfoto!

Kolla hur alla sitter med benen på nederraden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0