Godnattish

Nu ska jag göra mig kort här för jag måste verkligen sova nu!
Idag har jag inte varit på topp eller på bästa humör men det har blivit bättre trots en dålig jobbardag.. Men men. Klassfoto idag! Gick väl bra och beställde allt på internet nu :) Kommer om 2-5 veckor! Wiiie, så kul när man kan se alla Jensenskolorna i katalogen :D

Imorgon ska jag sova hos Johan och han ska ha ett litet firande så några av mina kompisar kommer, och Alex så kommer vi fixa middag osv :) Ska bli så mysigt så :)
Men nu måste jag verkligen sova för ska ju på den där lägenhetsvisningen med mamma imorgon, klockan 8 på Mariatoget (!!).



Blev inte så många bilder från igår men det här räcker I guess :)

GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0