Godnatt!

Uppdaterar bara nu innan jag lägger mig! Börjar 11.50 imorgon så jag ska möta upp Ida för lunch innan.
Men imorgon är en ny dag, och får se hur det går :)
Ska ju på Johans födelsedagsmiddag men får se hur det går. Sez kommer att vara där och när Johan eller någon i hans familj fyller år så är det alltid bara familj (och jag) men eftersom att Sezs pappa äger restaurangen vi ska till så är det ju typ självklart att han ska vara där men de snackar så mycket skit tillsammans så i värsta fall drar jag bara :P
MEN, positivt tänkande nu!
Oooch, på fredag ska jag och mamma på lägenhetsvisning på Mariatorget :D Det ska bli intressant!

Nu ska jag bara kolla klart på Criminal Minds, sen sova.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Hahaha neeej! Tack :$ <3

2011-09-14 @ 08:38:25
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0