Död Maxine

Gooooooooood morgon!
Visst, är lite trött nu men jag vaknade nyligen. Jag var SÅ död igår!
Först var jag i skolan men kände mig typ som en zombie för att jag var så trött. Sen efteråt var jag, Lilian och Alex på SATS (en idrottsuppgift) och jag tränade men segade lite.

Påväg hem gick jag av i Kista och gick in på ÖB och köpte hem sushi. Vi skulle rensa här hemma men både jag och mamma råka slumra till och helt plötsligt är klockan fyra på morgonen, det är ingen i vardagsrummet, helt tyst och helt mörkt! Jag visste inte ens om att jag somnade så jag vakna typ med chock haha!
Men tänkte, eh jag ska upp om två timmar, så jag la mig igen, trots att jag var hur pigg som helst.

Ska till skolan nu och senare ska jag till frisören för att klippa och platta mig. Ska sedan luncha med Lisa (sushi 5e dagen i rad!!) och vid fem ska jag jobba. Mycket att hinna med men det funkar ;)

Skulle ju också visa skjortan jag köpte i förrigår. Funderar på att ha på mig den idag, men inte med de jeansen såklart!

Kan ju skämta till det lite haha
Skjorta: 199:- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0