Crack Karlsson

Innan jag börjar inlägget om min dag osv så vill jag bara tillägna en tanke till det som hände för tio år sedan idag (9/11).

Kom hem för ca en timme sen. Åkte till jobbet men mådde inge bra så jag jobbade bara i två timmar och sen åkte jag till Emma och åt söndagsmiddag med hennes familj! Jättegott var det. Så kollade vi på film också- Sanctum.

Igår gjorde vi verkligen ingenting på hela dagen förrän på kvällen då jag, Emma och Lixa åkte till Hornstull (igen) och hängde med Henok som bor där och Affe som var där kvällen innan. Det var mysigt, lyssnade på musik, spelade kort och rökte vattenpipa :)

Imorgon är en ny vecka, ganska taggad faktiskt! Kände att jag låg liiite bakom med uppgifter men i fredags gjorde jag svenskan i skolan efter jag slutat och sen gjorde jag nyss idrottsuppgiften som ska lämnas in idag, det gick fort! :)

Sen på tal om ingenting, vem har sett Crack Karlsson?? Hihi
Jag och Emma har blivit helt besatta (hon kan hela utantill) och i fredags när vi väntade på Akalla i typ en halvtimme gick vi förbi McD och gick fram till folk och bah "Raaaakt i paannan! *pruttljud*"
Det tyckte folk var kul. Sen, nästan hemma busringde vi Willy (klockan var nästan två på natten) och han svarar tjaa (halt glad typ haha) och båda vi bah "Raaakt i paannan! *ljudet*" och la på. Det tyckte vi var skitkul för vi skrattade tills vi somna typ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0