Bra kväll igår

Hej hej!
Sitter hemma och kollar på film på trean- Allt en tjej vill ha, men Amanda Bynes. Gillar den :)

Igår var det ju litet firande hos Johan, och alla kom faktiskt! Det var jättetrevligt :) Jag lagade tacos med hjälp från Johan och Emma. Johan gav upp när jag bad honom skära paprika :P

Det var mycket skratt och kul och allt gick väl som det skulle förutom att Johan spillde läsk på sin data så nu är den trasig :( Inte mer än 3 månader gammal.

När jag vaknade idag så hade jag världens hosta, var jäääääättetrött och snorig och mina ögon rann som bara den. Så det blev inget jobb för mig idag, lika bra att vila upp sig till imorgon eftersom att jag jobbar längre då och mår jag inte på topp så då är chansen störst att det inte går bra för mig.

Så idag tog jag det bara lugnt hos Johan och innan jag åkte hem så åkte jag och Johan till Mariatorget och åt sushi, blev proppmätt!!

Det blev mååånga tagna bilder från igår, de flesta tack vare Kidah haha (de flesta PÅ Kidah också) så jag lägger upp de när jag laddat upp de till datan. 115 bilder liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0