Dagen efter

Shoooooooooooo!
Gick upp för ett tag sen och håller på att göra iordning oss för att åka hem till mig och träffa mormor!

Igår kväll var kul men vi stannade inte så länge som tänkt för Sofia började tjaffsa med en kille hahaha, så istället åkte vi till Slussen och åt på McD och jag började snacka helt random men några killar och en var tydligen bra kompis med Kidah och Keisha. På ett sätt älskar jag att Stockholm är så litet hihi, träffar masssa gemensamma!

Men nu ska vi packa vårt pick och pack och börja dra här ifrån :)





Några bilder vi tog, finns fler som jag kan lägga upp sen men det blev inte så många ^^

Kommentarer
Postat av: sofialejon'

hahah jag ser skiiiit fet ut på den där bilden hahaha.xD <3

2011-10-31 @ 19:45:14
URL: http://simpleheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0