Loppis

Heeeeeej.
Idag blev en lugn, typ, dag. Ledig från jobbet iallafall så det var skönt! Jag hjälpte mamma med att sälja grejer vi rensat ut hemma på en loppis i Vårberg, gjorde det förra året också och vi fick bort det mesta! Resten slängde vi så skönt att slippa ta med allt skit hem igen för nästa gång. Fick ihop ca 1300:-!
Efter loppisen åkte jag, mamma och hennes vän Jessica som också hade en bord där till Söder och åt sushi (standard haha) och hennes dotter och vän kom. Har inte träffat henne på tre år! Trots att vi var ganska nära, men det blev lite diskret bråk hehe
Men pengarna splittar jag och mamma på och på tisdag får jag lönen! Har en väldans massa att köpa så får se hur jag överlever efter första veckan haha. Kommer typ vara pank efter fjärde dagen.

Har iallafall värsta planerna inför min utklädnad till halloweenfesten på fredag :D

Anyways... Ska vara lite social med mamma och Catta nu, c ya!



HAHAH måste ju bara visa bilden på när Ian åt verkligen HELA äpplet förutom kvisten, för mamma hann stoppa honom. Annars hade hela varit i magen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0