Upptagen helg!

På tiden att uppdatera eller??
Äntligen har jag kommit till en dator den här helgen. Har haft fullt upp men nu är jag äntligen hemma för att andas ut!
I fredags var jag och Johans familj på restaurang för att fira hans kusiner som fyllt år och efter det gick vi alla och bowla! Jag var sämst haha, som vanligt.
Men efter det blev jag hämtad med bil i Solna och jag var med Emma, Misha och sen Sara från jobbet och hennes kompisar. Det var trevligt, inget speciellt dock och vi var ute i INGENSTANS!! Vet fortfarande inte var vi var men som tur är hade jag sett en buss åka en bit bort så när jag skulle åka hem hade jag tur att en av de gick via Hallonbergen och när jag kommit fram dit så kom Akalla-tåget PRECIS så jag fick kuta och jag kom hem på bara 20 min :D

Igår jobbade jag och efter jobbet åkte jag hemåt med Lisa och Erica och då fick jag samtal från Keisha om jag ville komma på fest med henne och Kidah och att jag skulle ta med tjejkompisar och då tog jag med Lisa och Erica och "bonded" lite den kvällen :) Det var trevligt! Sen gick jag upp tio idag och tog mig till jobbet. Mötte upp Erica igen påväg (hon bor i Hallonbergen så det är nära!) och så väntade vi på Sofia innan vi tog 1an till jobbet!

Innan jag åkte hem stannade jag och Emma till på McD och hon åt och bjöd mig på en liten glass ^^ Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska se om det blir nån rolig film på tv vid nio nu :)

Tumblr_la6xp6gvo31qdge7lo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0